درخشش کارکنان قضایی استان فارس در مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه قضائیه

14:53 - 29 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۵۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- اعضای 18 نفره قرآنی استان فارس در سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده ها و کارکنان قوه قضائیه حائز 13 رتبه برتر این دوره از مسابقات شدند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس در این دوره از مسابقات که با میزبانی استان یزد برگزار شد؛ اعضای قرآنی استان فارس در رشته های قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ کل ، حفظ ده جزء ، حفظ پنج جزء و حفظ دو جزء و همچنین درک مفاهیم در بخش خواهران و برادران حائز رتبه های برتر شدند.

معاون فرهنگی دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: استان فارس در این دوره از مسابقات با درخشش شرکت کنندگان علی رغم تعداد کمتر شرکت کننده  با کسب 4 مقام اول ، 8 مقام دوم و یک مقام سوم در جمع استان های میهمان بهترین نتیجه را کسب کرد.

 قاضی وحید سروستانی با بیان اینکه در این مسابقات 89 نفر از  شش استان جنوب و جنوب شرق کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: سطح کمی و کیفی سومین دوره این مسابقات بخصوص با حضور خانواده کارکنان دستگاه قضایی نسبت به دوره گذشته ارتقاء قابل توجهی یافته بود.

وی با ببان اینکه برگزیدگان استان فارس با پشت سرگذاشتن چند دوره  آمادگی و بازآموزی و آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات از آمادگی ذهنی و روحی خوبی برخوردار بودند افزود: منتخبان قرآنی استان فارس از میان 160 برگزیده مرحله استانی انتخاب شده بودند که نفرات اول مرحله استانی در مسابقات منطقه 4 کشور نیز خوش درخشیدند.

سرپرست کاروان قرآنی استان فارس همچنین از حضور نفرات برتر سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده ها و کارکنان قوه قضائیه منطقه 4 در مسابقات سراسری در بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد و افزود: استان فارس با 4 شرکت کننده در رشته های قرائت ، ترتیل ، حفظ 10 جزء و مفاهیم با رقبای کشوری خود به رقابت می پردازد.

معاون فرهنگی دادگستری استان فارس با تقدیر از تلاش های برگزیدگان قرآنی استان فارس از حمایت های رئیس کل دادگستری استان فارس از فعالیت های قرآنی تقدیر و اظهار کرد: این موفقیت حاصل حمایت های مادی و معنوی مسئولان و جدیت در اجرای سیاست های فرهنگی معاونت فرهنگی قوه قضائیه است.

 وی اظهار امیدواری کرد با حمایت های مسئولان قضایی بخصوص رئیس کل دادگستری استان بتوانیم در مرحله نهایی و کشوری  مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه رتبه های برتر را کسب کنیم.

گفتنی است در این دوره از مسابقات محمد حسن زاده سروستانی در رشته قرائت برادران از حوزه قضایی سروستان و مریم حریری در رشته ترتیل خواهران از حوزه قضایی استهبان ، عشرت السادات حسینی در رشته حفظ 10 جزء از حوزه قضایی خرمبید و زهره کلامی در رشته درک مفاهیم  از حوزه قضایی استهبان حائز رتبه اول مسابقات قرآن کریم خانواده ها و کارکنان قوه قضائیه در منطقه 4 کشور شدند.

همچنین وحید سروستانی معاون فرهنگی دادگستری و قاضی تجدید نظر استان در رشته ترتیل، سید سجاد حسینی در رشته درک مفاهیم از حوزه قضایی جره و بالاده، علی اکبر مظفری در رشته حفظ 5 جزء از حوزه قضایی مرودشت،محمد پیمانی در رشته حفظ 10 جزء از حوزه قضایی شیراز و خانم ها فاطمه مددی دررشته حفظ 2 جزء از حوزه قضایی فسا، بتول مُدرکی در رشته حفظ کل قرآن در بخش خانواده از حوزه قضایی شیراز ،زهرا محمدی زاده در رشته حفظ کل قرآن در بخش کارکنان از حوزه قضایی شیراز و منصوره ایلانی در رشته ترتیل خواهران از حوزه قضایی کازرون رتبه دوم این دروه از مسابقات را کسب کردند.

در رشته درک مفاهیم خواهران نیز هاجر سخاوت از حوزه قضایی لارستان رتبه سوم را به دست آورد.

 گفتنی است سال گذشته قاضی وحید سروستانی در دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه حائز رتبه برتر مسابقات در رشته قرائت تحقیق شده بود. 

   





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *