افتتاح بزرگترین مدرسه استثنایی جسمی و حرکتی کشور در تهران

10:02 - 20 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۳۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون وزیر آموزش و پرورش از افتتاح بزرگترین مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی خبر داد و گفت: بزرگترین مدرسه استثنایی کشور این هفته درمنطقه پاسداران تهران با حضور مسئولان کشور افتتاح خواهد شد.
: معاون وزیر آموزش و پرورش از افتتاح بزرگترین مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی خبر داد و گفت: بزرگترین مدرسه استثنایی کشور این هفته درمنطقه پاسداران تهران با حضور مسئولان کشور افتتاح خواهد شد.

مجید قدمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این مطلب که در روز جهانی نابینایان (عصای سفید) است، بزرگترین مدرسه استثنایی در کشور را افتتاح خواهیم کرد، تصریح کرد: بزرگترین پروژه مدرسه استثنایی را که به ثمر رسیده است، روز چهارشنبه 23 مهر افتتاح خواهد شد.

وی با اذعان به این مطلب که حدود 8 سال است که کلنگ احداث این پروژه به زمین زده شده است، بیان کرد: کلنگ ساخت این مدرسه 8 سال پیش به زمین زده شد و در حال حاضر در دولت جدید به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به این مطلب که مجموعه مورد نظر یمی از مجهز ترین مجموعه های اموزشی برای این قشر از دانش آموزان است، اظهار کرد: این مدرسه آمادگی لازم را برای فعالیت و پذیرش دانش‌آموز در سال تحصیلی 93-94 دارد.

قدمی با اشاره به اینکه این مدرسه برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی ساخته شده است، عنوان کرد: در این مرکز آموزشی که مختص دانش‌آموزان جسمی و حرکتی است ظرفیت پذیرش  200 نفر دانش‌آموز را دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *