امروز اراده آمریکا بر هیچ یک از تحولات منطقه جاری نیست

19:55 - 19 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۲۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: سردار سلامی گفت: در گذشته دشمن همه تحولات جهان اسلام را در کنترل سیاست خود داشت و آمریکا صحنه های جغرافیای اسلام را برای حیات رژیم صهیونیستی امن می کرد، اما امروز اراده او بر هیچ یک از تحولات منطقه جاری نیست و تبدیل به یک بازیگر سرشکسته شده است.

: سردار سلامی گفت: در گذشته دشمن همه تحولات جهان اسلام را در کنترل سیاست خود داشت و آمریکا صحنه های جغرافیای اسلام را برای حیات رژیم صهیونیستی امن می کرد، اما امروز اراده او بر هیچ یک از تحولات منطقه جاری نیست و تبدیل به یک بازیگر سرشکسته شده است.

به گزارش ؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(شنبه) در مراسم گرامیداشت 19مهر_سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی _گفت: رهبر ما شخصیتی ممتاز و بی نظیر است، کسی که همه پیچیدگی های استکبار را می شناسد و قدرت نفوذ در همه خیالات و آرزوهای آنان دارد و می تواند سناریوهای آنان را تشخیص دهد.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی کسی است که می تواند با تدبیر، انقلاب ملتمان را در دنیای پیچیده و توطئه های خارجی مصون از هر آسیبی به سوی قله های رشد و تعالی هدایت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی های مقام معظم رهبری و نقش معظم له در به چالش کشیدن اهداف و سیاست های استکبار و عبور بدون آسیب و با ابتکار عمل جامعه از میان گذرگاه تحریم های بسیار سخت، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی می تواند روزنه های عملیاتی را به روی دشمنان بزرگ ببندد و ایشان توانسته است با امت اسلامی همه راهبردهای ممکن دشمن را با شکست مواجه کند.

سردار سلامی در ادامه گفت: روز و روزگاری دشمن همه تحولات جهان اسلام را در کنترل سیاست خود داشت و آمریکا صحنه های جغرافیای اسلام را برای حیات رژیم صهیونیستی امن می کرد، اما امروز اراده او بر هیچ یک از تحولات منطقه جاری نیست و تبدیل به یک بازیگر سرشکسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کردند با اعمال استراتژی تحریم و انزوا، ملت ایران را از آرمان های خود منصرف می کنند، اما روز به روز افق های پیشرفت و توسعه بر روی ایران اسلامی گشوده می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمنان نتوانسته اند صحنه های سیاسی را در عراق مدیریت کنند و هم اکنون به حاشیه این تحولات رانده شده اند.

وی گفت: آمریکا و هم دستان آن نتوانسته اند فضای امنیتی عراق را مدیریت کنند و در کشور سوریه نیز کوچکترین دست یابی به مقاصد خود نداشته اند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز اراده ایران در تعیین مسیر و حرکت منطقه جاری و تاثیر گذار است گفت: امروز ما شاهد تفسیر آیات قرآن در سرزمین های مسلمانان هستیم و جمهوری اسلامی ایران فضاهای جدیدی را برای غلبه بردشمن باز کرده است و امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری در منطقه نقش آفرین است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شعله های اختلاف بین شیعه و سنی فروکش کرده است، بیان کرد: امروز هم اهل تسنن و هم شیعیان به توطئه های دشمنان پی برده اند.

سردار سلامی در پایان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: لحظه های حضور مقام معظم رهبری در این استان برای مردم لحظاتی دل انگیز، احساس برانگیز بود و خاطراتی جاودان است که هیچ وقت از ذهن پاک نخواهد شدودر آن روز حتی دوربین ها قادر به تصویر کشیدن احساس این مردم نسبت به رهبرشان نبودند.

همچنین در پایان این مراسم از کتاب خاطرات شهیدان زیبایی رونمایی شد.

گفتنی است همزمان با دومین سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی با حضور سردار سلامی سالن ورزشی 9دی بجنورد افتتاح و به بهره برداری رسید. این سالن از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سالروز ورود ایشان افتتاح و به بهره برداری رسید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *