برای وحدت اشخاص نباید محور قرار بگیرند

18:26 - 19 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۱۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو ارشد جبهه پایداری گفت: برای اینکه باز اختلاف ایجاد نشود اشخاص نباید محور واقع شوند، اصول مد نظر رهبری و اصولی که سازمان اصولگرایان را تشکیل می‌دهد باید به دقت مشخص شوند.

: عضو ارشد جبهه پایداری گفت: برای اینکه باز اختلاف ایجاد نشود اشخاص نباید محور واقع شوند، اصول مد نظر رهبری و اصولی که سازمان اصولگرایان را تشکیل می‌دهد باید به دقت مشخص شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، روح‌الله حسینیان عضو ارشد جبهه پایداری در حاشیه نشست همگرایی اصولگرایان و در جمع خبرنگاران درباره الزامت وحدت اصولگرایان، اظهار کرد: مشخص شدن اصولی که قرار است اصولگرایان در مورد آن به وحدت برسند و پیروی از این اصول جزو ملزومات اصلی وحدت اصولگرایان است.

وی اضافه کرد: برای اینکه باز اختلاف ایجاد نشود اشخاص نباید محور واقع شوند، اصول مد نظر رهبری و اصولی که سازمان اصولگرایان را تشکیل می‌دهد باید به دقت مشخص شوند.

عضو ارشد جبهه پایداری در پاسخ به سؤالی درباره نقش روحانیت در وحدت اصولگرایان، گفت: به طور حتم این نقش بسیار مهم و اساسی است و باید مد نظر قرار بگیرد.

حسینیان درباره اختلافات اصولگرایان و اینکه آیا از راه گفت‌وگو حل این اختلافات به نتیجه می‌رسد یا خیر،‌ خاطرنشان کرد: از نظر من آینده بسیار روشن است و اصولگرایان می‌توانند به وحدت برسند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *