رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محوریت روحانیت نقش اساسی در همگرایی اصولگرایان دارد

18:03 - 19 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۱۲
خبرگزاری میزان: دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محوریت و فراگیری روحانیت نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد، گفت: اگرچه ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد، اما با وجود روحانیت جای نگرانی برای آن نیست.

: دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محوریت و فراگیری روحانیت نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد، گفت: اگرچه ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد، اما با وجود روحانیت جای نگرانی برای آن نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، حسین فدایی در حاشیه جلسه همگرایی اصولگرایان که عصر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به ضرورت همگرایی و وحدت میان اصولگرایان اظهار کرد: هر جلسه‌ای که در راستای همگرایی باشد، مفید است. ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد اما محوریت روحانیت و فراگیری آن، نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد.

فدایی در پاسخ به پرسشی درخصوص اینکه برخی اصلاح‌طلبان تندرو ائتلاف با اصولگرایان سرشناس را مطرح کرده‌اند و به اعتقاد شما این جلسات تا چه اندازه می‌تواند این طرح‌ها را ناکام کند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب، جریانات رادیکالی بوده اند که در چارچوب انقلاب حرکت نمی‌کردند و وحدت را از بین می‌بردند و به همین جهت با همگرایی و هم‌افزایی میان اصولگرایان می‌توان از آسیب‌رسیدن به جریان اصولگرایی جلوگیری کرد و این جلسات هم می‌تواند به این مهم کمک کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *