آزادی 30 نفراز زندانیان جرایم غیرعمد در دهه ولایت

17:43 - 19 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۱۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت خانواده های منتظر با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد عیدانه گرفتند از آزادی 30 نفراز زندانیان جرایم غیرعمد طی هفته جاری خبر داد.

: مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت خانواده های منتظر با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد عیدانه گرفتند از آزادی 30 نفراز زندانیان جرایم غیرعمد طی هفته جاری خبر داد.


به گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، میر علی اکبر بنی هاشمی اظهار داشت: تعداد 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که به دلیل محکومیت مالی عجز از پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی ، مطالبه مهریه و نفقه و محکومیت مالی در زندان بودند از زندانهای تبریز ، اهر ، میانه ، مراغه ، سراب و هشترود آزاد شدند .
میر علی اکبر بنی هاشمی با اعلام این خبر هدف کلی برنامه های ستاددیه را در دستگیری از نیازمندان و دردمندان جامعه و جلوگیری از هم گسیختگی نهاد مقدس خانواده ها بیان کردند.
وی با اشاره به نقش بسیار چشم گیر خیرین و کمک های مردمی در جشن گلریزان امسال ، توفیق الهی و احساس مسئولیت در قبال هموطنان را مهمترین عامل در برداشت قدمهای خداپسندانه دانست .


حجة الاسلام و المسلمین محرمی مدیرعامل ستاد دیه استان نیز در این زمینه گفت : برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 11/070/000/000 ریال از محل اعتبارات ستاد دیه کشور ، کمکهای مردمی گلریزان 93 و صندوق تامین خسارتهای بدنی پرداخت شده است.
حجة الاسلام و المسلمین محرمی در گفتگو با زندانیان آزاد شده و خانواده هایشان افزود: اینکه در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه مهرورزی و همنوع دوستی فراهم و مساعدت خیرین نیک اندیش در قالب ستاد دیه به عنوان یادگار شهید والامقام شهید لاجوردی موجب آزادی انسانها و رهایی خانواده های آنان از مسائل و مشکلات عدیده زندان و حبس می شود باید خداوند را شاکر بود و بر روح پرفتوح امام و شهدای اسلام درود فرستاد که همه این خوبیها از ثمره مجاهدت آنان در راه اعتدای اسلام و استقرار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که باید همگان بر این موهبت شاکر و قدردان باشیم .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *