رئیس دفتر امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر ترور شد

17:41 - 19 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۰۰۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: بهرام باشنده، رئیس دفتر امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر که صبح امروز در مقابل خانه خودهدف تیراندازی قرار گرفته بود؛ بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

: بهرام باشنده، رئیس دفتر امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر که صبح امروز در مقابل خانه خود هدف تیراندازی قرار گرفته بود؛بر اثر شدت حراحات فوت کرد.

به گزارش ، محمود سرحدی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر درباره جزئیات ترور بهرام باشنده، رئیس دفتر امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر اظهار کرد: وی از ناحیه شکم و دست زخمی شده بود که بلافاصله به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از عمل به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

این در حالی است که وی چندین سال قبل هم مورد تیراندازی قرار گرفت و از ناحیه شکم به شدت زخمی شده بود. سرهنگ محمد دفتری، فرمانده انتظامی ایرانشهر هم در این باره اظهار کرد: هنوز اطلاعاتی از ضاربان و هدف آنان از این عمل به دست نیامده است.

گفتنی است؛ هفته گذشته نیز هم تعدادی از ماموران نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند، در کمین اشرار قرار می‌گیرند و به شهادت می رسند. به گفته، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در پی این حادثه ماموران انتظامی سراوان تعدادی از افراد وابسته به این تروریست‌ها را شناسایی و دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری عوامل اصلی ادامه دارد.

وی با اعلام خبر دستگیری تعدادی از مرتبطین اشرار، از کوتاهی دولت پاکستان در برخورد با گروه‌های تروریستی انتقاد کرد و از دستگاه دیپلماسی کشور خواست با پیگیری قوی و فعال این موضوع و هماهنگی لازم، امکان عملیات مشترک در خاک پاکستان برای تعقیب و متلاشی کردن گروه‌های تروریستی را فراهم کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *