گفت‌وگو|

پاشازاده: تقابل الهامی و نکونام جذاب خواهد بود/ VAR هم نمی‌تواند فوتبال ایران را نجات دهد

0:45 - 30 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۹۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پاشازاده: تقابل الهامی و نکونام جذاب خواهد بود/ VAR هم نمی‌تواند فوتبال ایران را نجات دهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی رفت استقلال در ورزشگاه آزادی با چهار گل نساجی را شکست داد، اما شرایط نسبت به آن موقع بسیار متفاوت است.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده استقلال مقابل نساجی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نساجی تیم ریشه‌دار قائمشهر است و اکنون با الهامی شرایط خوبی را پیدا کردند. تقابل وی با نکونام قطعاً جذاب خواهد شد. رقابت استقلال و نساجی همواره یک نبرد انتقامی است و همین آن را جذاب می‌کند. 

وی ادامه داد: در بازی رفت استقلال در ورزشگاه آزادی با چهار گل نساجی را شکست داد، اما شرایط نسبت به آن موقع بسیار متفاوت است و سبک بازی نساجی با آمدن ساکت الهامی تغییر کرده است. آن‌ها عزمشان را جزم کردند تا از خطر سقوط فاصله بگیرند. قرمز‌های قائمشهری بازیکنان توانمندی دارند و در خط حمله بسیار زهردار عمل می‌کنند. عبور از خط دفاعی آن‌ها کمی مشکل خواهد بود و استقلال در این بازی باید روی ضربات از راه دور و ایستگاهی تمرینات زیادی انجام دهد.

*استقلال مقابل فولاد منطقی بازی کرد 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال، تصریح کرد: بازیکنان استقلال تا به اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و از همه آن‌ها راضی هستم. یک خسته نباشید به کادر فنی می‌گویم که با تمام کم و کاستی‌هایی که در ترکیب استقلال وجود داشت توانستند تا به اینجا در صدر جدول باقی بمانند. متاسفانه نکونام در طول این فصل بازیکنان مهمی، چون مهدی‌پور، یامگا و ... را به بهانه‌های مختلفی مثل مصدومیت و محرومیت از دست داد و با توجه به خلاء‌هایی که در ترکیب به وجود می‌آمد کادر فنی توانست آن را پوشش دهد. 

پاشازاده با بیان اینکه جوانگرایی در فوتبال ایران بیشترین تاثیر مثبت را خواهد گذاشت، عنوان کرد: حضور سامان تورانیان نقطه عطف دیدار استقلال مقابل فولاد بود. استقلال مقابل فولاد منطقی بازی کرد و سعی کرد با همان یک گل بتواند از این بازی سخت با موفقیت عبور کند. در دقایق پایانی حضور بازیکن جوانی، چون سامان تورانیان قطعاً نکته مثبت این بازی بود. باید جوانگرایی در کل لیگ صورت بگیرد تا دیگر شاهد مبالغ فوق نجومی در فوتبالمان نباشیم.

*فساد در فوتبال ایران بیداد می‌کند

وی در رابطه با قضاوت داوران در هفته‌های پایانی لیگ برتر متذکر شد: فساد در فوتبال ایران بیداد می‌کند و خدا را شکر ۲ نفر از آن‌ها شناسایی و به سرعت برکنار شدند. متاسفانه مشکلات داوری در کل فوتبال ایران افزایش یافته و نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ‌های دسته پایین‌تر نیز به صورت گسترده قابل مشاهده است. وی ای آر هم نمی‌تواند فوتبال ایران را نجات دهد. فدراسیون فوتبال باید داوران را حمایت کند، زیرا بحث حقوق داوران در امر قضاوت مسابقات بسیار حائز اهمیت است. وقتی داوران به خوبی حمایت نمی‌شوند نباید توقع داشت که با تمرکز کافی در زمین سوت بزنند. امیدوارم که این مشکلات حل شود تا حقی پایمال نشود. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه فقط حمایت چاره قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: هواداران همواره لطف بسیار بزرگی به باشگاه داشته‌اند و بدون هیچ چشم داشتی تیمشان را در سرما و گرما حمایت می‌کنند. در این مقطع از لیگ بهترین فرصت است که هواداران تیمشان را از حواشی دور کنند و با تزریق روحیه و انگیزه به بازیکنان آن‌ها را آماده کنند تا جشن قهرمانی را برپا کنند. ۳ بازی حساس داریم که قطعاً اگر با یکدیگر متحد باشیم می‌توانیم با موفقیت از آن‌ها بگذریم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *