گفت‌وگو|

نماینده مجلس: دادگاه منافقین مدعیان دروغین حقوق بشر را در بین افکار عمومی دنیا رسوا می‌کند

7:50 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: دادگاه منافقین مدعیان دروغین حقوق بشر را در بین افکار عمومی دنیا رسوا می‌کند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ضمن قدردانی از دستگاه قضا برای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین گفت: با نتایج این دادگاه می‌توان مدعیان دروغین حقوق بشر که این تروریست‌ها را در دامن خود حفظ کردند در افکار عمومی دنیا رسوا کرد.

غلامحسین رضوانی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اظهار کرد: این اقدام اگر چه دیرهنگام بود اما باید قدردان کسانی باشیم که این حرکت را شروع کردند و امیدواریم به تمام وکمال این مراحل طی شود و نتایج این دادگاه به درستی اجرا شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ادامه داد: نتایجی که از دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین حاصل می‌شود باید مورد اقدام دستگاه قضا باشد به نحوی که منافقین و مدعیان دروغین حقوق بشر که بیش از چهار دهه این تروریست‌ها را در دامن خود حفظ کردند در افکار عمومی دنیا رسوا شوند.

وی گفت: با نتایج و آرای دادگاه محاکمه گروهک تروریستی منافقین می‌توان با استفاده از سازوکارهای قانونی بین‌المللی بخشی از این جنایتکاران را مسترد کرده و به سزای اعمال خود برسانیم.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *