شهاب مرادی با کلاس مجرد‌ها به دانشگاه تربیت مدرس می‌رود

13:22 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۵۲۹
شهاب مرادی با کلاس مجرد‌ها به دانشگاه تربیت مدرس می‌رود
دویست و شصت‌وچهارمین جلسه کلاس مجرد‌های حجت‌الاسلام شهاب مرادی در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- کلاس مجرد‌ها از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و از اولین جلسه تاکنون، به همت شهاب مرادی به صورت کاملاً رایگان برگزار شده است.

به گفته میرزایی تبار مدیر فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس، شهاب مرادی اصرار دارد این مدل مسئولیت اجتماعی یا کار رایگان را حتی در جلسات مهمان آزاد کلاس مجرد‌ها که به دعوت دانشگاه‌ها مانند دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود؛ از دریافت حق‌التدریس یا هر مبلغی به هر میزان به عنوان هدیه نیز خودداری کند. او به دنبال ترویج یک الگوی آسان و ارزان برای تسهیل گفت‌وگوی دانشجویان با اساتید موفق و صاحب‌نام است.

جلسات کلاس مجرد‌ها همیشه ویژه اعضاء است، اما در جلسه دانشگاه تربیت مدرس، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است.

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجرد‌ها امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۳ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم با مهربانی و دلسوزی برای آن‌ها وقت می‌گذارد و آن‌ها را باور دارد، آن‌ها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

در سال ۱۴۰۳ قسمت‌های کوتاهی از کلاس مجرد‌ها پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب مرادی با کلاس مجرد‌ها به دانشگاه تربیت مدرس می‌رود

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *