گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رسیدگی به جرائم گروهک تروریستی منافقین درخواست مردم است/ دستگاه قضا مکلف به دفاع از حقوق خانواده‌‌های شهدای ترور است

9:38 - 14 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۷۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رسیدگی به جرائم گروهک تروریستی منافقین درخواست مردم است/ دستگاه قضا مکلف به دفاع از حقوق خانواده‌‌های شهدای ترور است
دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تاکید بر اینکه از سال‌ها پیش برگزاری دادگاه محاکمه اعضای کروهک تروریستی منافقین درخواست مردم بوده است گفت: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین متقن و با سند برگزار می‌شود.

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری دادگاه گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: دادگاه محل رسیدگی به داد مردم مظلوم است و یکی از مطالبات مردم رسیدگی به جرائم این گروهک منافق تروریستی است.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین متقن و با سند برگزار می‌شود و قوه قضاییه منصفانه اقدامات این گروهک تروریستی را قضاوت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هر کسی که جرمی مرتکب شده باید در دادگاه از خود دفاع کند اظهار کرد: گروهک تروریستی منافقین وکیلی را برای دفاع از خود تعیین نکردند، اما قوه قضاییه کشورمان با استفاده از وکیل تسخیری سعی در برگزاری منصفانه این دادگاه دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

کرمی با تاکید بر اینکه از سال‌ها پیش برگزاری دادگاه محاکمه اعضای کروهک تروریستی منافقین درخواست مردم بود گفت: بسیاری از هموطنانمان مورد ظلم این گروه قرار گرفتند و دستگاه قضا مکلف به دفاع از حقوق خانواده‌های مظلوم شهدای ترور است. منافقین نیز اگر دفاعی دارند در جلسات دادگاه حاضر شده و از خود دفاع کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *