معاون درمان وزارت بهداشت: تکریم بیماران همواره مورد تاکید رئیس جمهور بود

9:10 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۴۳۴
معاون درمان وزارت بهداشت: تکریم بیماران همواره مورد تاکید رئیس جمهور بود
کریمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، تاکید کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، هیچ خللی در امور کشور از جمله در حوزه سلامت رخ نمی‌دهد چراکه تکریم بیماران همواره مورد تاکید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، سعید کریمی در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هیچ خللی در امور کشور نباید ایجاد شود و حتما باید با نظارت روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، تمام مراکز درمانی، خدمات خود را مثل قبل و حتی بهتر از گذشته ارائه کنند.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم و بیماران به‌عنوان خدمات گیرندگان بخش سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رئیسی بود که باید این رضایتمندی حفظ و ارتقا پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستان‌ها از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی‌افتد و طبق برنامه زمانبندی، انجام می‌شود.

کریمی یادآور شد: رصد، پایش و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و همچنین معاونان درمان آنها، هم به صورت برنامه ریزی شده و هم سرزده باید طبق روال معمول انجام شود تا به هیچ عنوان شاهد تعطیلی مراکز درمانی و درمانگاه‌ها نباشیم بلکه این مراکز با تمام توان به خدمت رسانی به مردم عزیزمان بپردازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *