پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان

20:47 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۹۶
پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان
دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و هیئت همراه آنان را به رهبر انقلاب تسلیت گفت و برای ایشان از درگاه الهی عمری طولانی مسئلت کرد.

خبرگزاری میزان - سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی در حادثه سقوط بالگرد حامل آنان را تسلیت گفت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله، رهبر و امام، سید علی خامنه‌ای (دام‌ظله‌الوارف)

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

من گرم‌ترین تسلیت‌ها و هم‌دردی‌ها را از سوی حزب الله و مجاهدان، خانواده‌های شهید و جانباز و همه‌ی هواداران مقاومت لبنان به مناسبت شهادت این گروه از سران نیکوکار و در صدر آنان حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مجاهد، خدمتگزار و وفادار جمهوری اسلامی و وزیر خارجه‌اش، برادر عزیز دکتر حسین امیرعبداللهیان، پرچم‌دار دفاع از مقاومت در همه‌ی محافل بین‌المللی و حضرت آیت الله آل هاشم، نماینده‌ی حضرتعالی در آذربایجان شرقی و استاندار آن، جناب رحمتی و همراهانشان خدمت شما ابراز می‌کنم. 

ما در همه‌ی احساسات و پیامد‌های از دست دادن این سران بزرگوار در این مرحله‌ی حساس که شما در حال رهبری امت اسلامی در نبرد سختش با استکبار، هژمونی و اشغال اماکن مقدس، کشور‌ها و ملت‌هایمان از سوی نیرو‌های امریکایی صهیونیستی هستید، با شما هم‌دردیم. 

ما و همه‌ی ستم‌دیدگان، مقاومان و مجاهدان راه حق سراسر عزاداریم و به وجود پربرکت و رهبری حکیمانه و استوار و شجاعانه‌ی شما امیدوار.

از خداوند متعال می‌خواهم بر عمر شریف شما بیافزاید و قلب پاک شما را در تحمل درد از دست دادن این سران وفادار و مخلص یاری نماید و ان شاء الله با صبر و تسلا و اجر عظیم و شادی و پیروزی نزدیک بر خانواده‌های گرامی و شریف ایشان و ملت عزیز و بزرگ ایران و همه‌ی مسئولان محترم جمهوری اسلامی منت گذارد و همه‌ی این شهیدان برگزیده را غریق رحمت واسعه‌ی خویش و هم‌نشین سرورانمان رسول الله و خاندان پاک ایشان (صلوات الله علیهم أجمعین) گرداند. 

حسن نصرالله
دوشنبه ۱۱ ذی‌القعدة ۱۴۴۵ هـ. ق
مصادف با ۲۰۲۴/۵/۲۰ میلادی


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *