پیام تسلیت دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو درپی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه

14:11 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۲۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پیام تسلیت دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو درپی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ضمن اشاره به مجاهدت‌های شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور، گفت که اخلاص عمل و جهاد اکمل در راه خدمت به اسلام و مردم، شهادت آن‌ها را جاودان می‌کند.

خبرگزاری میزان - علی‌اکبر متکان، معاون وزیر و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو با انتشار پیامی شهادت آیت‌‎الله رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است:

بسم الرب شهدا

انا لله و انا الیه راجعون

سید خدمت‌گزار مردم در راه آبادانی و سربلندی ایران اسلامی به ملکوت اعلی پیوست.

شهادت پاداش مردان خدا است، اما آنچه این شهادت را جاودان و ماندگار می‌سازد، اخلاص عمل و جهاد اکمل در راه خدمت به اسلام و مردم است.

سید خادم‌الرضا و شهید مکتب سیدالشهدا (ع)، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه شهید تبریز، شهید حسین امیرعبدالهیان، وزیر جبهه مقاومت و عضو شورای عالی کمیسیون ملی ایران، مالک رحمتی، استاندار  جان بر کف خدمت استان آذربایجان شرقی و همراهان جهادی‌شان، با پیوستن به شهدای سرافراز انقلاب، با خون پاک خویش تنه تناور انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش مستحکم‌تر و با صلابت‌تر ساختند.

ملت شهید ایران در ادوار مختلف از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بوده‌اند.

اینجانب با قلبی آکنده از درد و حرمان، این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه و نایب برحقش امام خامنه‌ای مدظله العالی و خاندان معزز و ارجمندشان آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه ارجمند مشهد مقدس، همسر بزرگوار و فرزندان آن شهید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

هر چند که فقدان این شهیدان شریف و خدوم، ضایعه‌ای عظیم برای ملت بزرگ ایران اسلامی است، لیکن به برکت انفاس قدسی اهل بیت سلام‌الله علیها و وجود سراسر بهجت و مبارک مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، نهضت سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی همواره بر دوام و پایدار است و راه شهیدان پیوسته ادامه دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *