گفت‌وگو|

نماینده مجلس: واریز ۲ هزار میلیارد تومان از عوارض آلایندگی استان بوشهر به حساب شهرداری‌ها باعث خوشحالی مردم استان شد

7:54 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۱۰۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: واریز ۲ هزار میلیارد تومان از عوارض آلایندگی استان بوشهر به حساب شهرداری‌ها باعث خوشحالی مردم استان شد
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به واریز ۲ هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی استان به حساب شهرداری‌ها گفت: مردم استان بوشهر از این هدیه دستگاه قضا خوشحال شدند.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر ۲۹ اردیبهشت امسال از واریز ۲ هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی استان به حساب شهرداری‌ها خبر داد و گفت: این مبالغ باید در جهت توسعه مسائل عمرانی هزینه شود.

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: واریز ۲ هزار میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی استان به حساب شهرداری‌ها اقدامی است که بر عهده مسئولان اجرایی استان بود اما با ورود دستگاه قضا این نتیجه حاصل شد، به نیابت از مردم این استان از قوه قضاییه تشکر می‌کنم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ادامه داد: امیدوارم دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی بر نحوه مصرف و توزیع این مبالغ همت داشته باشند تا به گفته رئیس کل دادگستری استان صرف امور عمرانی شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم مبالغ سال گذشته نیز پرداخت شود اظهار داشت: این اقدام قوه قضاییه در راستای احقاق حقوق مردم بود، مردم استان بوشهر از این هدیه دستگاه قضا خوشحال شدند و اما اینکه چرا سال گذشته پرداخت نشده جای سوال دارد و باید پیگیری شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: عوارض آلایندگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *