رئیس کل دادگستری استان قزوین: شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های تولیدی در محاکم استان ایجاد شده است

18:44 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان قزوین: شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های تولیدی در محاکم استان ایجاد شده است
رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن بازدید از ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین گفت: راه‌اندازی شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولیدی، مشکلات قضایی حوزه صنعت را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری استان قزوین در جریان اولین بازدید خود از ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین آبیک که به همراه دادستان مرکز قزوین، بازرس کل استان، رئیس سازمان صمت و تعدادی از مدیران قضایی و اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص «جهش تولید با مشارکت مردم» باید همه مدیران استان برای تحقق این شعار مهم تلاش کنند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی، تصمیم گرفتیم به همراه مدیران دستگاه‌هایی که واحد‌های تولیدی و صنعتی در آن حوزه درگیر هستند به صورت میدانی مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا با بیان اینکه شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی در محاکم قضایی استان ایجاد شده است، گفت: با راه‌اندازی این شعب، مشکلات قضایی حوزه صنعت در کمترین زمان رسیدگی خواهد شد تا بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات استان و تحقق شعار سال اهتمام داشته باشند، افزود: حل مشکلات واحد‌های تولیدی در راستای توسعه اقتصادی منطقه و تحقق شعار سال است و سعی داریم مشکلات حقوقی آن‌ها را با نگاه ویژه بررسی کنیم تا مشکلاتشان در حوزه‌های دیگر نیز شنیده شود.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی و واحد مشاوره مستقر در مرکز خدمات این شهرک، از گروه خودروسازی مایان و شرکت جی‌پلاس تولیدکننده محصولات خانگی بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

همچنین با دستور ویژه رئیس کل دادگستری و مدیران مربوطه، مشکلات گمرکی این شرکت‌ها بر طرف شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *