معاون دادستان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از نمازگزاران مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) رسیدگی کرد

15:30 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون دادستان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۵ نفر از نمازگزاران مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) رسیدگی کرد
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران با حضور در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) در منطقه ۱۲ تهران، به درخواست‌های حقوقی و قضایی نمازگزاران رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، ولی‌اله مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران در شامگاه سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) در منطقه ۱۲ تهران، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنها رسیدگی کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران ضمن دیدار چهره به چهره با ۱۵ نفر از نمازگزاران به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن ها رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

از سیاست‌های ریاست قوه قضاییه، حضور و استقرار قضات و مدیران قضایی در میان مردم و نمازگزاران بوده و این اقدام دادستانی تهران گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه، است.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *