داوودی: به بی‌توجهی‌ها به وزنه‌برداری عادت کرده‌ایم/ پوست کلفت شده‌ایم!

13:43 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۲۳
داوودی: به بی‌توجهی‌ها به وزنه‌برداری عادت کرده‌ایم/ پوست کلفت شده‌ایم!
قهرمان وزنه‌برداری جهان و دارنده مدال نقره المپیک گفت: به بی توجهی‌ها عادت کرده‌ایم و پوست‌مان دیگر کلفت شده است.

خبرگزاری میزان - علی داوودی درباره پس دادن حقوق کمیته ملی را به دلیل کم بودن، اظهار داشت: وقتی حقوق‌ها واریز شد خیلی تعجب کردیم و در تقدیر رئیس جمهور به مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المیپک گفتم او هم تعجب کرد. گفت فدارسیون وزنه‌برداری باید گزارش بدهد. فکر می‌کنم آن‌هایی که واریز کردند با ما مشکل داشتند که به این شکل تصمیم گرفتند.

وی در مورد شرایط خودش گفت: از مسابقات جهانی باز گشتیم و یک مقدار ریکاوری کنیم و از ماه آینده به شرایط بهتری می‌رسیم.

قهرمان وزنه‌برداری در خصوص اینکه تالاخادزه رقیب اصلی‌اش شرایط خوبی ندارد، عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل آماده نبودن او چیست و یک مقدار رو به اُفت است. من هم برای بهترین نتیجه آماده می‌شوم و به شگفتی‌سازی امیدواریم.

داوودی در مورد اینکه می‌گویند وزنه برداری شانس مدال ندارد تاکید کرد: وزنه‌برداری یکی، دو سالی است که اُفت کرده بود و الان بهتر شده، اما نمی‌دانم چرا آنقدر با ما ساز مخالف می‌زنند؛ اما ما هم دیگر پوست‌مان کلفت شده است. 

وی ادامه داد: با ۱۵ میلیون تومان نمی‌توان برای المپیک آماده شد. گفته‌اند بعد از المپیک جبران می‌کنیم، اما آن زمان دیگر فایده‌ای ندارد. با این وجود خود ما تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم. از سوی دیگر هر آپشنی هم بوده ما انجام دادیم و افزایش رکورد هم داشتیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *