آیت‌الله جنتی اولویت اصلی منتخبان مجلس دوازدهم را چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور توصیه کرد

11:43 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آیت‌الله جنتی اولویت اصلی منتخبان مجلس دوازدهم را چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور توصیه کرد
دبیر شورای نگهبان گفت: برگزیدگان مردم باید رقابت‌های انتخاباتی را پایان‌یافته بدانند و اولویت اصلی‌شان، چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا در مورد مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار شد، اظهار داشت: با مشخص شدن تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده، در روز‌های آینده شاهد آغاز به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: فرصت چهارساله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یک نعمت بسیار ارزشمند است و نمایندگان باید با تلاش و جدیت در انجام وظایف قانونی خویش، شکرگزار این نعمت باشند و به نحوی عمل کنند که این دوره نمایندگی جزو باقیات الصالحات آن‌ها باشد.

دبیر شورای نگهبان همچنین تاکید کرد: برگزیدگان مردم باید رقابت‌های انتخاباتی را پایان‌یافته بدانند و اولویت اصلی‌شان، چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد و در این راه، سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده را مدنظر قرار دهند و برای اجرایی شدن آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

دهه کرامت فرصتی برای نشر آموزه‌های الهی است

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: امروز روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ است و در آستانه سالروز میلاد با برکت امام رضا (ع) نیز قرار داریم. این مناسبت‌ها فرصت‌های مناسبی برای نشر آموزه‌های الهی است که در سیره بزرگان دینی جلوه‌گر شده است.

وی عنوان کرد: آشفتگی دنیای امروز که تحت تاثیر مناسبات منفعت طلبانه و ظالمانه جهان سلطه به وجود آمده، درمانی جز معارف و آموزه‌های الهی ندارد. معرفی صحیح حیات طیبه اولیای الهی، تشنگان حقیقت را جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *