یک سریال «ناگهانی» از شبکه تماشا

12:54 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۲۹۴
یک سریال «ناگهانی» از شبکه تماشا
سریال «ناگهانی» با گویندگی ۲۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ سریال «ناگهانی» در گونه درام، رازآمیز و علمی ـ تخیلی، محصول آمریکا در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه تماشا سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر و صدابرداری آن به عهده اکبر صالحی بوده است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مونا خجسته، مریم رادپور، شیرین روستایی، آرزو روشناس، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، شروین قطعه ای، مریم معینیان، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد و شیلا آژیر صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این سریال درباره دختری به نام پایپر است که ظاهری انسانی دارد، اما ربات است. او وارد زندگی یک کارآگاه شده و به کمک یکدیگر از قدرت گرفتن یک ربات سوء استفاده‌گر جلوگیری می‌کنند.

«ناگهانی» درامی علمی تخیلی درباره هوش مصنوعی و چالش‌های مرتبط با آن و ابعاد مثبت و منفی تکنولوژی که هم به لحاظ سؤالاتی که در این زمینه مطرح می‌کند می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و هم در عین حال داستان آن به اندازه‌ی کافی تعلیق و هیجان دارد که مخاطب را سرگرم و با خود همراه کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تماشا، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *