واکنش ماجدی به فساد گسترده در فوتبال

21:37 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش ماجدی به فساد گسترده در فوتبال
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید دست افرادی که فساد را در فوتبال نهادینه می‌کنند، برچیده شود.

خبرگزاری میزان - سید میرشاد ماجدی درمورد دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی، اظهار داشت: حضور یا عدم حضور تماشاگران بستگی به یگان ویژه و نیروی انتظامی دارد. هرچند بازی بدون تماشاگر بود، اما تعداد افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند به هزار نفر هم نمی‌رسید. نمایندگان ما هم در جلسات قبل از بازی حضور دارند و امروز هم داود رفعتی، ناظر بازی بود. نماینده فدراسیون و هیات هم در ورزشگاه حضور داشتند. تنش خاصی هم جز درگیری لفظی یکی از بازیکنان با یگان ویژه وجود نداشت.

وی درمورد تعلیق مسابقات لیگ دسته دوم جوانان به دلیل کتک زدن داور، گفت: کار به جایی رسیده که عوامل بازی یا مربیان و سرپرست‌ها تعرض می‌کنند و داور را کتک می‌زنند. به همین دلیل در هیات فوتبال به این نتیجه رسیدیم که بهتر است بازی‌ها برگزار نشود و شک نکنید با شدیدترین جرائم با مسببان این اتفاق برخورد خواهیم کرد. کمیته انضباطی ما پرونده را بررسی و تا آخر هفته رای را اعلام خواهد کرد. 

رئیس هیات فوتبال تهران تصریح کرد: به همه ثابت کردیم با ادامه این اتفاقات، هیچ بازی‌ای را برگزار نمی‌کنیم. لیگ برتر و دسته اول استان هم از ۳-۲ ماه دیگر شروع می‌شود که دنبال اعلام قوانین و مقررات جدید برای دوره هستیم. ان‌شاءالله با کمترین حواشی فصل جدید را برگزار کنیم.

ماجدی درخصوص انتشار خبری درمورد فساد گسترده در پرونده یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که ظاهرا منجر به احضار برخی مدیران فدراسیون هم به دادگاه شده است، توضیح داد: چه قدر خوب که دستگاه‌های نظارتی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر فسادی وجود دارد، باید برداشته شود. من هم به عنوان یک مدیر فوتبالی به این قضیه کمک می‌کنم. اگر چیزی ببینیم یا بحثی مورد نظرمان باشد، معرفی خواهیم کرد. باید دست افرادی که فساد را در فوتبال نهادینه می‌کنند، برچیده شود. دم افرادی که این مسائل را بررسی می‌کنند گرم، اما خواهش می‌کنم تا انتهای قضیه بروند و شفاف موارد را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: مثل برخی مسائل نباشد که ۲ مرحله بروند و یک نفر ۵-۴ ماه محروم شود و بار دیگر این فساد تکرار شود.

رئیس هیات فوتبال تهران درمورد کمبود ورزشگاه در پایتخت، توضیح داد: در ابتدا از علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران تشکر می‌کنم که واقعا برای ورزشگاه شهرقدس و تختی زحمت می‌کشد و برنامه ریزی خوبی هم انجام داده‌اند. امیدواریم این ورزشگاه به ورزشگاه‌های ما اضافه شود. احتمال زیادی وجود دارد تیم‌های تهرانی به لیگ دسته یک اضافه شوند. در این حالت به اضافه شدن آن ۲ ورزشگاه نیاز داریم. در غیر این صورت با کمبود ورزشگاه مواجه خواهیم شد. 

ماجدی تصریح کرد: سازمان لیگ مصوبه‌ای صادر کرده که بازی در چمن مصنوعی برگزار نشود. به همین دلیل باید این ورزشگاه‌ها آماده بهره‌برداری شوند.

وی در مورد دلیل عصبانیت افشین پیروانی و آماده‌سازی دیرهنگام لیست بازی، تصریح کرد: در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه اعلام شده بود که سرپرست‌های دو تیم لیست تیم خودشان را دیر اعلام نکنند. ولی گویا لیست آماده اعلام به سرپرستان نبود. پیروانی سوال می‌کرد که گفتیم کار انجام شده است و نماینده فدراسیون لیست‌ها را آماده کرده است. به داخل رختکن بروید و بگیرید. این موضوعی بود که به سرپرستان ابلاغ کرده بودند. او می‌گفت عیب از ما نیست، عیب از شما است که دیر آن را آوردید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *