۹۶۷ سند مالکیت برای شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صادر شد

9:05 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۸۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۹۶۷ سند مالکیت برای شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صادر شد
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: با تلاش اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر سال گذشته ۹۶۷ سند مالکیت کاداستری به مساحت ۴ هزار و ۴۷۴ هکتار برای شهرک‌های صنعتی بوشهر صادر شده است.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه تحویل اسناد مالکیت شهرک‌های صنعتی دیلم گفت: حمایت از رشد تولید و رونق اقتصادی با صدور اسناد تک برگی واحد‌های صنعتی از اولویت‌های قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک است.

مهرانگیز افزود: در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیت‌های مردمی نیز در رشد تولید بهره گرفت چرا که صدور اسناد اراضی واحد‌های صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش و کاهش جعل کلاهبرداری دارد.

رئیس شورای قضایی استان بوشهر با بیان اهمیت سند مالکیت واحد‌های تولیدی عنوان کرد: با تثبیت مالکیت و صدور اسناد اراضی و املاک شهرک‌های صنعتی، زمینه لازم برای بهره‌گیری از مزایای اسناد رسمی جهت استفاده از تسهیلات و توسعه فعالیت‌های تولیدکنندگان، ایجاد تحولات چشمگیر در فرآیند ثبت شرکت‌ها و مؤسسات با حذف فرآیند‌های اضافی، الکترونیکی کردن آن‌ها برای رشد اقتصاد و رونق تولید امکان پذیر می‌شود. 

وی اضافه کرد: با تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در سال گذشته تعداد ۹۶۷ سند مالکیت کاداستری به مساحت ۴ هزار و ۴۷۴ هکتار برای شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صادر شد. 

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان ضمن تشکر از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دیلم گفت: امروز کلیه اسناد مالکیت شهرک صنعتی این شهرستان مشتمل بر ۸۳ فقره سند مالکیت به مساحت ۱۸ هکتار صادر گردیده که تحویل فرماندار شهرستان داده می‌شود که امیدواریم ثمره و نتایج این حمایت‌ها، راهگشای موانع و مشکلات پیش روی تلاشگران عرصه کار و تولید در شهرستان دیلم باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *